DOLAR 46,6600 0.12%
EURO 53,1528 0.09%
ALTIN 6.130,131,67
BITCOIN 27872760.21472%
Kahramanmaraş
21°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Türkoğlu İlçemizde Çilek Üreticileri Birliğine % 75 Hibe İle Ön Soğutmalı Çilek Soğuk Odası Yaptırıldı

Türkoğlu İlçemizde Çilek Üreticileri Birliğine % 75 Hibe İle Ön Soğutmalı Çilek Soğuk Odası Yaptırıldı

Tarım ve Orman Bakanlığı Tarım Reformu Genel Müdürlüğü tarafından Kırsal Dezavantajlı Alanlar Kalkınma Projesi kapsamında Türkoğlu İlçemizde Çilek Üreticileri Birliği adına % 75 hibe destekli Ön Soğutmalı Çilek Soğuk Odası yaptırıldı.

ABONE OL
19 Eylül 2024 11:30
Türkoğlu İlçemizde Çilek Üreticileri Birliğine % 75 Hibe İle Ön Soğutmalı Çilek Soğuk Odası Yaptırıldı
0

BEĞENDİM

ABONE OL
Tarım ve Orman Bakanlığı Tarım Reformu Genel Müdürlüğü tarafından Kırsal Dezavantajlı Alanlar Kalkınma Projesi kapsamında Türkoğlu İlçemizde Çilek Üreticileri Birliği adına % 75 hibe destekli Ön Soğutmalı Çilek Soğuk Odası yaptırıldı.

Vali Mükerrem Ünlüer, eşi Dr. Selma Ünlüer ile birlikte soğuk hava deposunu ziyaret ederek çilek bahçesini gezdi.

Vali Ünlüer ve eşi Dr. Selma Ünlüer hanımefendiye ziyaretlerinde, Türkoğlu Kaymakamı Mustafa Nevzat Mercan, İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Ali Gemalmaz, İl Emniyet Müdürü Nurettin Gökduman, Türkoğlu Belediye Başkanı Mehmet Karaca, İl Tarım ve Orman Müdürü Ramazan Bilir ve Ticaret Borsası Başkanı Mustafa Narlı eşlik etti.
Soğuk hava deposu ve faaliyetlere ilişkin bilgiler aktaran Tarım ve Orman Müdürü Ramazan Bilir, “Birliğin 35 üyesi ile birlikte yaklaşık 140 çiftçimiz çilek soğuk odasından faydalanacaklar. Üreticimizin tüccar karşısında elleri güçlenecek, sadece ilimiz ve çevre illere pazarladıkları çilekleri daha uzak illere pazarlayabilecekler, hatta ihracat imkanlarına da kavuşmuş olacaklardır. Bakanlığımız Tarım Reformu Genel Müdürlüğü tarafından hibe olarak, kalan kısmı ise Birliğin öz kaynaklarından karşılanmıştır.” ifadelerini kullandı.
Bölgede çilek üretimi için önemli bir alanın bulunduğu ve bu anlamda üreticiye hibe desteğinin sağlanmasının önemine vurgu yapan Vali Ünlüer, “Çiftçilerimizi, devletin tüm imkanlarından faydalandırma gayretindeyiz. Kahramanmaraş, iklim koşullarına bakıldığında bir çok ürünün yetişme olanağına sahip bir şehir. Burada önemli tarımsal faaliyetler yürütülüyor. Bunların şehrimiz için büyük bir katma değer sağladığının farkındayız. Depremler sonrası şehrimizde özellikle Türkoğlu bölgesinde topraklarda gözle görülür kaymalar ve sıkıntılar oluştu. Buna rağmen çiftçilerimiz üretmeye hayata tutunmaya devam ettiler. Üreticilerimize ve birliğimize bu anlamda hibe desteği sağlanan soğuk hava deposu çok önemli bir destek. Bu desteği sağlayan Bakanlığımıza ve il müdürlüğümüze teşekkür ediyorum. Çiftçilerimize hayırlı uğurlu olmasını diliyorum. Lütfen üretmeye ve çalışmaya devam edelim.” diye konuştu.
Üreticilerimiz ise nazik ziyaretleri ve verdiği destekten dolayı Vali Mükerrem Ünlüer’e, eşi Dr. Selma Ünlüer’e ve beraberlerindeki heyete teşekkür ettiler.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP