Afşin ilçesinde üretilen şeker pancarında hasat dönemi başladı. Tarlada sökülen şeker pancarı şeker fabrikalarına satılıyor. Tohumun toprakla buluşmasından söküm aşamasına kadar birçok aşamadan geçen şeker pancarında verim bu yıl yüz güldürüyor.
“Bu yıl verimli oldu”
İlçede şeker pancarı sökümü mesaisinin devam ettiğini belirten üretici Mehmet Çobanbeyli de, “Ektiğiniz mahsule çocuk gibi ilgi gösteriyoruz. Sulamasından gübresine kadar her şeyi zamanında yapıyoruz. Verimini bol alıyoruz. Eskiye göre çiftçilik şimdi daha kolay olduğuna inanıyorum. Elle yapılan ve onlarca insanın günlerce yaptığı işi bugün makinelerle saatler içinde yapıyoruz. Bu yıl pancar üretimi verimli oldu. Sökümünü yaptığımız şeker pancarını kamyon ve traktörlere yükleyerek şeker fabrikasına teslim ediyoruz” dedi. – KAHRAMANMARAŞKaynak: İHA
YEREL HABERLER
9 saat önceYEREL HABERLER
9 saat önceEĞİTİM
9 saat önceEĞİTİM
1 gün önceSPOR
2 gün önceEĞİTİM
7 gün önceEĞİTİM
8 gün önce
1
QCAR Mobilite, Kahramanmaraş’ta Yeni Şube Açtı
2
KMESOB 2026 yılı Ocak – Mart Ayları Arasında Yapılacak Oda Seçimlerinde Meslek Odaları Yeni Dönem Adayları Belli Oldu
3
Kıyıkçı Kadınları Balıkçılıkla Geçim Sağlıyor
4
Ekmeğe Zam Gelecek mi? Fırıncılar Asgari Ücreti İşaret Etti
5
Girişimci Kadınlardan Yerli Üretime Güç: Sebze ve Meyve Kurutma Atölyesi Açıldı
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.