69 yaşındaki esnaf, 41 yıldır salep satarak hem insanların içini ısıtıyor hem de geçimini sağlıyor.
Atatürk Meydanında 41 yıldır salep satan 5 çocuk babası Mehmet Acı, kış günlerinin vazgeçilmezi olan salebe rağbetin attığını söyledi. Acı, “Salep kış günlerinde insanların içini ısıtırken diğer yandan ise birçok hastalığa da iyi geliyor” dedi.
Salep satarak ekmek paramı kazanıyorum diyen Mehmet Acı, “Ben kazancımı salep satarak sağlıyorum. Şuan havalar soğudu ve talep arttı. 41 yıldır Atatürk Meydanında satış yapıyorum. Salebin faydaları ise saymakla bitmiyor. Boğaza çok iyi geliyor. Bağırsak sorunları olanların tercihi ise salep oluyor. Ben burada satış yapmaya devam edeceğim. Sabahın erken saatlerinde geliyorum ve vatandaşlara burada hizmet veriyorum. Ömrümün yettiği kadar da burada ekmek paramı kazanmaya devam edeceğim” ifadesini kullandı.
Kaynak: İHA
YEREL HABERLER
4 saat önceYEREL HABERLER
4 saat önceEĞİTİM
4 saat önceEĞİTİM
19 saat önceSPOR
2 gün önceEĞİTİM
7 gün önceEĞİTİM
8 gün önce
1
Dulkadiroğlu Belediyesi Depremzede Çocuklara Umut Oluyor
2
Valimiz Mükerrem Ünlüer, Türk Polis Teşkilatının 180. Kuruluş Yıl Dönümünde Polislerimizle Buluştu
3
61 Yıllık Aşkın Mesajı: Evlilikte Sabır ve Saygı
4
Başkan Görgel, Alparslan Türkeş’in Vefat Yıl Dönümünde Düzenlenen Mevlide Katıldı
5
SAMİMİYET VE GAYRETLE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜNE ODAKLANDIK
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.