DOLAR 46,6287 0.12%
EURO 53,2035 0.25%
ALTIN 6.064,090,58
BITCOIN 2771969-2.45112%
Kahramanmaraş
25°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Onikişubat Belediye Başkanı Toptaş’tan İstiklal Madalyası’nın 101. Yılı Mesajı

Onikişubat Belediye Başkanı Toptaş’tan İstiklal Madalyası’nın 101. Yılı Mesajı

Onikişubat Belediye Başkanı Hanifi Toptaş, Kahramanmaraş’a “Kırmızı Şeritli İstiklal Madalyası” verilişinin 101. yılı dolayısıyla yayımladığı mesajda, şehrin Kurtuluş Savaşı’nda topyekûn direniş gösterdiğini vurguladı. Maraş halkının tamamının Milli Mücadele’ye katıldığını belirten Toptaş, bu kahramanlık mirasını yaşatmak için çalışmaya devam edeceklerini ifade etti.

ABONE OL
5 Nisan 2026 18:25
Onikişubat Belediye Başkanı Toptaş’tan İstiklal Madalyası’nın 101. Yılı Mesajı
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Onikişubat Belediye Başkanı Hanifi Toptaş, Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) tarafından Kahramanmaraş’a “Kırmızı Şeritli İstiklal Madalyası” verilişinin 101’inci yıl dönümü dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı. Başkan Toptaş, Kahramanmaraş’ın Kurtuluş Savaşı’nda sergilediği topyekûn direnişle Türkiye’nin kaderini tayin eden şehirlerden biri olduğuna dikkat çekti.

Mesajında, Onikişubat Belediyesi’nin adını da bu kahramanlık destanından aldığını vurgulayan Toptaş, Maraş halkının Milli Mücadele’de gösterdiği eşsiz fedakârlığın tarihe altın harflerle yazıldığını ifade etti. Toptaş, dönemin ruhunu yansıtan “Maraş’ta Milli Mücadeleye katılmayan tek fert bile yoktur” sözünün, şehir halkının birlik ve beraberlik içinde verdiği mücadelenin en güçlü göstergesi olduğunu belirtti.

Başkan Toptaş, TBMM’nin 5 Nisan 1925 tarihinde aldığı kararla İstiklal Madalyası’nın bireylere değil, doğrudan Maraş halkına verildiğini hatırlatarak, bu kararın şehrin topyekûn direnişinin bir nişanesi olduğunu kaydetti. Ayrıca Kahramanmaraş’ın, Milli Mücadele’deki üstün gayretleri nedeniyle 7 Şubat 1973’te “Kahramanlık” unvanı ile onurlandırıldığını da sözlerine ekledi.

Toptaş, mesajının devamında, Onikişubat Belediyesi olarak ecdattan miras alınan bu kahramanlık ruhunu yaşatmaya devam edeceklerini belirterek, Cumhuriyet’in kazanımlarını koruma ve geleceğe taşıma noktasında kararlılıkla çalışacaklarını ifade etti.

Başkan Toptaş, mesajını İstiklal Savaşı’nın tüm kahramanlarını rahmet ve minnetle anarak tamamlarken, 5 Nisan İstiklal Madalyası veriliş yıl dönümünü kutladı ve tüm vatandaşlara selamlarını iletti.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.