Başkan Fırat Görgel öncülüğünde hayata geçirdiği sosyal ve kültürel faaliyetlerle vatandaşların takdirini kazanan Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesinin en özel projelerinden “Kadınlarla Baş Başa Doğa Gezileri” katılımcılarla buluşmaya devam ediyor. Büyükşehir Belediyesinin internet adresinden çevrimiçi yapılan başvuruların ardından geçtiğimiz hafta sonu doğa gezisi gerçekleştirildi. Doğanın huzur dolu atmosferiyle keyifli bir gün geçiren kadınlar; Ali Kayası’nın büyüleyici manzarasını seyretti, Yeşilgöz’ün berrak sularında ruhunu dinlendirdi ve Menzelet’te tekne turuyla unutulmaz anlar yaşadı. Doğayla iç içe vakit geçirerek moral motivasyonunu artıran kadınlar, sosyalleşme imkânı da buldu. Gezinin çok eğlenceli ve faydalı olduğunu, ayrıca projeden çok memnun kaldıklarını belirten katılımcılar, kadınlara verdiği değer ve destek için Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel’e teşekkür etti. Büyükşehir Belediyesinden yapılan açıklamada, Kadınlarla Baş Başa Doğa Gezileri’nin haftalık periyotlarla devam edeceği belirtildi.
YEREL HABERLER
8 saat önceYEREL HABERLER
8 saat önceEĞİTİM
8 saat önceEĞİTİM
23 saat önceSPOR
2 gün önceEĞİTİM
7 gün önceEĞİTİM
8 gün önce
1
Dulkadiroğlu Belediyesi Depremzede Çocuklara Umut Oluyor
2
Valimiz Mükerrem Ünlüer, Türk Polis Teşkilatının 180. Kuruluş Yıl Dönümünde Polislerimizle Buluştu
3
61 Yıllık Aşkın Mesajı: Evlilikte Sabır ve Saygı
4
Başkan Görgel, Alparslan Türkeş’in Vefat Yıl Dönümünde Düzenlenen Mevlide Katıldı
5
SAMİMİYET VE GAYRETLE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜNE ODAKLANDIK