Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün ebediyete irtihalinin 86. yıl dönümü dolayısıyla düzenlenen anma programı, Mehmet Akif Ersoy Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen çeşitli etkinliklerle devam etti. İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından koordine edilen anma etkinliklerinde; Vali Mükerrem Ünlüer, 66. Hükümet Tarım ve Orman Bakanı Prof. Dr. Vahit Kirişci, Kahramanmaraş Milletvekili Dr. İrfan Karatutlu, Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel, STK temsilcileri, öğretmen ve öğrenciler de yer aldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan programda; kısa film gösterimi, şiir ve müzik dinletisi gibi çeşitli etkinliklerle Gazi Mustafa Kemal Atatürk yâd edildi. Anma programına katkı sağlayan Onikişubat Ali Rıza İşbilir Anadolu Lisesi öğrencileri ve öğretmenlerine teşekkür eden Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel, “Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü vefatının 86. yıl dönümünde saygı ve minnetle yâd ediyoruz” ifadelerini kullandı.
YEREL HABERLER
1 gün önceYEREL HABERLER
1 gün önceEĞİTİM
1 gün önceEĞİTİM
2 gün önceSPOR
3 gün önceEĞİTİM
8 gün önceEĞİTİM
9 gün önce
1
Onikişubat Belediyesi’nin katkılarıyla Kahramanmaraş Motofest Başlıyor
2
Vali Mükerrem Ünlüer, 61. Kütüphane Haftası Kutlama Etkinliğine Katıldı
3
Onikişubat Gençlik Festivali’nin İlk Konserinde Oğuzhan Koç Sahne Aldı
4
Onikişubat Gençlik Festivali’nde Yücel Arzen ve Genç Yeteneklerden Unutulmaz Performans
5
8 İlçeden 150 Öğrenci Şehir Okumaları’nda Bir Araya Geldi
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.