Başkan Fırat Görgel öncülüğünde sağladığı çeşitli desteklerle vatandaşların yanında olmaya devam eden Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesinin Necip Fazıl Şehir Hastanesinde gerçekleştirdiği sıcak çorba ikramı da insanların içi kadar gönülleri de ısıtıyor. Hastane girişinde kurulan stantta hafta içi her gün sabah saatlerinde; tedavi gören hastalar, hasta yakınları ve hastane personellerine sıcak çorba ikram ediliyor. Özellikle uzun süren tedavi süreçlerinde hastanede kalan hasta yakınları için bu hizmet, hem iç ısıtan hem de manevi destek sağlayan bir yardım olarak öne çıkıyor. Hasta yakınları ve hastane çalışanları, böylesi bir hizmetin kendileri için çok anlamlı olduğunu vurgulayarak Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür etti.
Vatandaşlardan Hizmet Teşekkürü
Hastane personellerinden Kalender Öcal, “Çok güzel bir hizmet. Devletimiz, Büyükşehir Belediyemiz var olsun” diye konuşurken; Uğur Özdemir, “Bizlere çok büyük bir katkı sağladı, destek oldu bu hizmet. Bu güzel hizmet için Fırat Görgel Başkanımıza teşekkür ediyoruz” dedi. Hasta yakını Mustafa Çetintaş ise, “Çok güzel bir hizmet, mutlu oldum. Emeği geçenlere teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.
YEREL HABERLER
1 gün önceYEREL HABERLER
1 gün önceEĞİTİM
1 gün önceEĞİTİM
2 gün önceSPOR
3 gün önceEĞİTİM
8 gün önceEĞİTİM
9 gün önce
1
Dulkadiroğlu Belediyesi Depremzede Çocuklara Umut Oluyor
2
Valimiz Mükerrem Ünlüer, Türk Polis Teşkilatının 180. Kuruluş Yıl Dönümünde Polislerimizle Buluştu
3
61 Yıllık Aşkın Mesajı: Evlilikte Sabır ve Saygı
4
Başkan Görgel, Alparslan Türkeş’in Vefat Yıl Dönümünde Düzenlenen Mevlide Katıldı
5
SAMİMİYET VE GAYRETLE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜNE ODAKLANDIK
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.