Onikişubat Belediye Başkanı Hanifi Toptaş, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı münasebetiyle mesaj yayımladı. Mesajında gençliğin önemine dikkat çeken Başkan Toptaş, Onikişubat Belediyesi olarak gençliğe yönelik çalışmalara önem verdiklerini ve genç dostu belediye hedefiyle çalıştıklarını anlattı.
Başkan Toptaş, mesajında şu ifadeleri kullandı; “19 Mayıs, 106 yıl önce Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Samsun’a çıkarak milli mücadelemizi fiili olarak başlattığı tarihimizin en anlamlı günlerinden bir tanesidir. Milletimizin yeniden dirilişi, özgürlüğe ve bağımsızlığa doğru atılan ilk adım olan 19 Mayıs’ın bir diğer anlamı ise Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün, Türk gençliğine armağan etmesidir. Gençliğimiz, istikbalimizin umudu, aydınlık yarınlarımızın teminatıdır. 106 yıl önce Samsun’da yakılan meşaleyi, 105 yıl önce 12 Şubat’ta da Kahramanmaraşlı gençlerimiz aynı kararlılık ve gururla taşımıştır. İstiklal ve istikbal mücadelesinin başkenti Kahramanmaraş’ımızdan belirtmek isterim ki gençlerimiz, bu milli duruşu her zaman göstermeye hazırdır.
“Onikişubat’ımızı gençliğimizle inşa ve ihya edeceğiz”
Bu anlamda Onikişubat Belediyesi olarak gençlerimize yönelik çalışmalara ağırlık veriyor, belediyemizin genç dostu olmasını hedefliyoruz. Bizler, sizlere daha aydınlık, umutlu ve barış dolu bir gelecek için çalışırken, sizden beklentimiz; kahraman ecdadımızdan emanet aldığımız vatan ve bayrak sevgisine, özgürlük aşkına sahip çıkmanız, bu yüce değerleri sonraki nesillere aktarmanızdır. Bu vesileyle gençlik çalışmalarımız hakkında bilgi verecek olursak, inşa sürecini başlattığımız Gençlik Merkezi’miz, Sosyal Etkinlik Merkezlerimiz, Bilgi ve Kültür Evlerimiz, yüzme havuzlarımız ve diğer tüm tesislerimiz her zaman gençliğimizin hizmetindedir. Biliyoruz ki yarınımız, bugünün gençlerinin elindedir ve onların eğitimleri, donanımları için elimizden geleni yapacağız. Siz gençlerimizin de
üstlendiğiniz büyük sorumluluğun bilinciyle çok çalışacağınıza, Cumhuriyetimize kararlılıkla sahip çıkacağınıza yürekten inanıyorum” dedi.
Başkan Toptaş, gençlerin ve aziz Türk milletinin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı kutlayarak, başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere Kurtuluş Savaşı’nın bütün kahramanlarını saygıyla andı.
YEREL HABERLER
20 saat önceYEREL HABERLER
20 saat önceEĞİTİM
20 saat önceEĞİTİM
1 gün önceSPOR
3 gün önceEĞİTİM
7 gün önceEĞİTİM
9 gün önce
1
Dulkadiroğlu Belediyesi Depremzede Çocuklara Umut Oluyor
2
Valimiz Mükerrem Ünlüer, Türk Polis Teşkilatının 180. Kuruluş Yıl Dönümünde Polislerimizle Buluştu
3
61 Yıllık Aşkın Mesajı: Evlilikte Sabır ve Saygı
4
Başkan Görgel, Alparslan Türkeş’in Vefat Yıl Dönümünde Düzenlenen Mevlide Katıldı
5
SAMİMİYET VE GAYRETLE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜNE ODAKLANDIK
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.