DOLAR 46,6600 0.12%
EURO 53,1528 0.09%
ALTIN 6.130,131,67
BITCOIN 2781195-0.60336%
Kahramanmaraş
16°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

‘Askıda Meyve, Sebze’ Uygulaması

‘Askıda Meyve, Sebze’ Uygulaması

İbrahim Balıkçı, ihtiyaç sahipleri için meyve ve sebze asma uygulaması başlattı.

ABONE OL
7 Aralık 2024 14:32
‘Askıda Meyve, Sebze’ Uygulaması
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Bir manav, deprem sonrası ihtiyaç sahipleri için “askıda meyve, sebze” uygulaması başlattı.

Dulkadiroğlu ilçesi Namık Kemal Mahallesinde esnaflık yapan 22 yaşındaki İbrahim Balıkçı, ihtiyaç sahiplerine yönelik çalışma yaptı. Başlatılan uygulamayla, müşteriler alışveriş yaparken bütçelerine uygun miktarda meyve ve sebzeyi askıya bırakabiliyor. Daha sonra ihtiyaç sahipleri, manava uğrayarak bu ürünlerden ücretsiz bir şekilde faydalanabiliyor.

Balıkçı, uygulamanın toplumda büyük ilgi gördüğünü ve halkın dayanışma konusunda duyarlı davrandığını belirterek, “Depremden sonra insanlar büyük sıkıntılar yaşadı. Elimizden geldiğince bir nebze olsun destek olmak istedik. Askıya bırakılan her meyve ve sebze, bir ailenin yüzünü güldürüyor. Deprem bölgesi olduğumuzdan ihtiyaç sahiplerinden isteyen olursa veriyoruz” dedi.

Kaynak: İHA

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.