DOLAR 46,6600 0.12%
EURO 53,1528 0.09%
ALTIN 6.130,131,67
BITCOIN 27872760.21472%
Kahramanmaraş
21°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Kahramanmaraş’ta Okul Saldırısı: Bakanlar Yaralı Öğrencileri Hastanede Ziyaret Etti

Kahramanmaraş’ta Okul Saldırısı: Bakanlar Yaralı Öğrencileri Hastanede Ziyaret Etti

Kahramanmaraş’taki okul saldırısında yaralanan öğrenciler, Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Hastanesi’nde tedavi altına alındı.

ABONE OL
15 Nisan 2026 19:11
Kahramanmaraş’ta Okul Saldırısı: Bakanlar Yaralı Öğrencileri Hastanede Ziyaret Etti
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, Adalet Bakanı Akın Gürlek ve İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi’nde tedavi gören yaralıları ziyaret etti.

Heyet, silahlı saldırının ardından hastaneye kaldırılan öğrencilerin sağlık durumuna ilişkin doktorlardan detaylı bilgi aldı. Özellikle yoğun bakım servisinde tedavi gören yaralıların durumu yakından takip edilirken, yetkililerle kapsamlı değerlendirmeler yapıldı.

Saldırının tanıklarından 5. sınıf öğrencisi Fatma İkra Çam ise yaşadığı dehşeti anlattı. Saldırganın iki sınıfa girdiğini belirten Çam, panik anında pencereden atladığını ve bu sırada bacağının kırıldığını ifade etti. Olay sırasında öğrencilerin büyük korku yaşadığı ve birçok kişinin panikle sınıflardan çıkmaya çalıştığı öğrenildi.

Olay, okul güvenliği konusunu yeniden gündeme taşırken, yetkililerin inceleme ve soruşturmayı çok yönlü sürdürdüğü bildirildi.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP