Şehir merkezinde öğleden sonra etkili olan sağanak yağışın ardından Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi ekipleri harekete geçti. Prof. Dr. Necmettin Erbakan Bulvarı, Dr. Sait Bulvarı ve Bediüzzaman Bulvarı’nda, yağış sonrası meydana gelen tahribatın giderilmesi için yoğun bir temizlik çalışması gerçekleştirildi. Şiddetli yağışla birlikte inşaat sahalarından yollara sürüklenen moloz, taş, çamur ve diğer atıklar, mazgalları tıkayarak trafik akışını ve yaya güvenliğini olumsuz etkiledi. Çevre Koruma ve Sıfır Atık Dairesi Başkanlığı koordinesindeki ekipler, olumsuzlukların daha fazla büyümesini engellemek amacıyla onlarca araç ve personel desteğiyle bölgede yoğun bir temizlik yaptı. Titizlikle sürdürülen çalışmalar sonucunda arterler kısa sürede çamur, taş ve atıklardan arındırıldı. Temizlik faaliyetleriyle birlikte hem trafik güvenliği yeniden sağlandı hem de çevre kirliliğinin önüne geçildi.
YEREL HABERLER
2 gün önceYEREL HABERLER
2 gün önceEĞİTİM
2 gün önceEĞİTİM
3 gün önceSPOR
4 gün önceEĞİTİM
9 gün önceEĞİTİM
10 gün önce
1
Dulkadiroğlu Belediyesi Depremzede Çocuklara Umut Oluyor
2
Valimiz Mükerrem Ünlüer, Türk Polis Teşkilatının 180. Kuruluş Yıl Dönümünde Polislerimizle Buluştu
3
61 Yıllık Aşkın Mesajı: Evlilikte Sabır ve Saygı
4
Başkan Görgel, Alparslan Türkeş’in Vefat Yıl Dönümünde Düzenlenen Mevlide Katıldı
5
SAMİMİYET VE GAYRETLE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜNE ODAKLANDIK
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.