DOLAR 46,6600 0.12%
EURO 53,1528 0.09%
ALTIN 6.130,131,67
BITCOIN 28066341.10844%
Kahramanmaraş
19°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Vali Mükerrem Ünlüer 3 Aralık Dünya Engelliler Programına Katıldı

Vali Mükerrem Ünlüer 3 Aralık Dünya Engelliler Programına Katıldı

Vali Mükerrem Ünlüer, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü dolayısıyla düzenlenen “Herkes Farklı, Herkes Eşit” temalı farkındalık programına katıldı.

ABONE OL
4 Aralık 2024 11:42
Vali Mükerrem Ünlüer 3 Aralık Dünya Engelliler Programına Katıldı
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Vali Mükerrem Ünlüer, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü dolayısıyla düzenlenen “Herkes Farklı, Herkes Eşit” temalı farkındalık programına katıldı.

Necip Fazıl Kısakürek Kültür Merkezinde düzenlenen program, saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından Ertuğrul Gazi Görme Engelliler Okulu öğrencisi Ecrin Duman’ın Kur’an-ı Kerim tilaveti ile devam etti.

Toplantının açılış konuşmasını yapan Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel; engelli vatandaşlarımız için yürüttükleri sosyal hizmetlere ve erişilebilirlik projeleri hakkında bilgi vererek hep birlikte “Herkes Farklı, Herkes Eşit” anlayışıyla daha erişilebilir ve yaşanabilir bir şehir inşa etmek için çalıştıklarını ifade etti.

Valiliğimiz, kurumlarımız ve belediyelerimiz engelli vatandaşlarımızın sosyal hayatın içerisinde etkin olarak yer almaları için gerek erişilebilirlik çalışmaları gerekse sosyal hizmetler anlamında etkin bir çalışma yürüttüklerini ifade eden Vali Ünlüer, “Engelli vatandaşlarımız spordan sanata, eğitimden çalışma hayatına kadar hemen her alanda önemli başarılara imza atıyor. Bizlerde onları her anlamda desteklemeye devam ediyoruz. 3 Aralık Dünya Engelliler Günü vesilesiyle bir kez daha engelli bireylerimize aileleri ve sevdikleriyle birlikte mutlu, huzurlu ve sağlıklı bir ömür diliyorum.” dedi.

Vali Mükerrem Ünlüer, Büyükşehir Belediyesine ait Engelsiz Yaşam Merkezine verilen Erişilebilirlik Belgesini, Başkan Fırat Görgel’e takdim etti.

“Hayalim Engelsiz Bir Dünya” temalı resim yarışmasında başarılı olan öğrencilere Vali Mükerrem Ünlüer, Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel ve protokol üyeleri tarafından ödülleri takdim edildi.

Çeşitli etkinliklerle devam eden program, hatıra fotoğrafı çekimi ile sona erdi.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.