Kent estetiğini sağlayarak daha temiz bir Kahramanmaraş inşa etmek için çalışmalarını kesintisiz sürdüren Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, çevre ve görüntü kirliliğinin önüne geçmek için denetim ve faaliyetlerine devam ediyor. Bu kapsamda Zabıta Dairesi Başkanlığı ekipleri şehrin çeşitli noktalarında sıkı bir şekilde denetim yaparak, vatandaşları evsel atıkların çöp konteynırlarına atılması konusunda uyardı. Zabıta ekipleri, çöplerin bina önlerine veya açık alanlara rastgele bırakılmasının çevre kirliliğine sebep olduğunu, çöp konteynırlarının daha da düzenli kullanılması noktasında vatandaşlardan hassasiyet beklediklerini belirtti. Yapılan açıklamada, vatandaşlarla iş birliği içerisinde daha temiz bir Kahramanmaraş için denetim ve uyarıların sıklıkla devam edeceği belirtildi.
YEREL HABERLER
8 saat önceYEREL HABERLER
8 saat önceEĞİTİM
8 saat önceEĞİTİM
23 saat önceSPOR
2 gün önceEĞİTİM
7 gün önceEĞİTİM
8 gün önce
1
Dulkadiroğlu Belediyesi Depremzede Çocuklara Umut Oluyor
2
Valimiz Mükerrem Ünlüer, Türk Polis Teşkilatının 180. Kuruluş Yıl Dönümünde Polislerimizle Buluştu
3
61 Yıllık Aşkın Mesajı: Evlilikte Sabır ve Saygı
4
Başkan Görgel, Alparslan Türkeş’in Vefat Yıl Dönümünde Düzenlenen Mevlide Katıldı
5
SAMİMİYET VE GAYRETLE SORUNLARIN ÇÖZÜMÜNE ODAKLANDIK
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.